vineri, 23 octombrie 2015

"De ce am nevoie?"

"Sunt independentă, n-am nevoie de un bărbat care să-mi îndeplinească dorințele. 

N-am nevoie de un bărbat pentru a mă simți împlinită, n-am nevoie de un bărbat pentru a mă lăuda altora, pentru a spune că sunt într-o relație în care nu cred. Sunt liberă și acest avantaj îmi oferă avantajul de a-mi alege bărbatul pe care îl doresc, acel bărbat care îmi dă peste cap simțurile, le vrăjește și mă face să mă transform. Am nevoie de un om care să știe cum să mă îmblânzească, să iubească aventurile și să-mi iubească nebunia, felul de a fi și ochii.

Părinții mei întotdeauna mi-au spus să fiu independentă cu riscul de a-mi înspăimânta iubiții; n-am crezut până n-am realizat că bărbații se tem de femeile puternice pentru că sunt greu de controlat. Când dai de o femeie independentă, care are o muncă, care nu depinde de alții și își rezolvă problemele de una singură, realizezi că nu prea ai ce face! Te întrebi dacă mai este loc pentru tine! Majoritatea renunță și nu realizează că femeile puternice, independente și de succes sunt cele care ascund o mare nevoie de dragoste! Femeile puternice se topesc în brațele omului iubit!

Am întâlnit băieți, am întâlnit bărbați; da, există o diferență ca de la cer la pământ! Ajungi la un punct în care realizezi că meriți mai mult, că nu mai poți pierde timp cu relații fără rost, în brațele unui bărbat care pierde vreme în timp ce tu alergi pentru a-ți îndeplini un vis! O femeie independentă nu-și dorește cadouri sau să fie întreținută. Își dorește doar să fie iubită."


O femeie puternică își dorește un bărbat la fel de puternic, o evoluție în tandem. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu