sâmbătă, 13 septembrie 2014

Măcar o dată...

Uită tot ce ai învățat până acum.
Uită tot ce știi sau ce ai crezut că știi. 
Ce e real și ce e ireal?
Nu contează.
Lasă restul lumii, părerile, iluziile, incertitudinile, ezitările
Pentru o clipă, măcar o dată, uită. 
Cine sunt? Ce îmi place? Ce îmi doresc? Ce simt?
Oprește-te, nu te mai gândi la întrebări.
Azi nu punem întrebări,
nu dorim răspunsuri.
Azi nu discutăm,
nu noi.
Așează-te lângă mine, privește-mă atent,
privește-mă în ochi.
Te rog, nu spune nimic,
doar ascultă liniștea.
În această noapte uităm cine suntem
Suntem liberi din toate punctele de vedere,
putem fi oricine sau nimeni...

Aici, doar noi doi
Niciun cuvânt
Nicio judecată
Azi, doar două suflete.
În noapte ne pierdem
Tu și eu
uităm, ne rătăcim
noi doi
măcar o dată


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu