duminică, 7 septembrie 2014

Refugiul sufletelor...

...locul în care timpul pare a fi mai îngăduitor cu noi
...locul în care predomină liniștea și frumosul
...locul în care să stăm de vorbă cu noi înșine
...locul în care pătrund părerile sincere
...locul în care suntem noi, cu calități și defecte
...locul în care singurul critic este propria persoană
...locul în care sufletele comunică
...locul în care gândurile prind viață
...un loc fără "oameni" 

        Cu toții avem nevoie de un loc doar al nostru, iar acest blog pentru mine este acel loc al meu, refugiul meu. Va fi oglinda mea, aici voi reuși să îmi deschid sufletul și să nu fiu dezamăgită.
        Voi scrie pentru că doar așa voi reuși să îmi eliberez sufletul, doar așa acele gânduri târzii ale nopții vor prinde viață. Voi posta melodii, versuri, citate, poezii, fotografii, păreri, întâmplări și tot ce cred eu de cuviință.
        Treptat voi umple acest loc cu lucruri frumoase și bune, lucruri care încântă privirea, auzul și, nu în ultimul rând, sufletul.
"Sufletul ajută trupul și uneori chiar îl ridică de la pământ...este singura pasăre care iși poartă colivia!" – Victor Hugo
(foto)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu