duminică, 30 iulie 2017

Dezîndrăgostește-te de mine

«Dezgolește-te de așternuturile patului meu
Dezașează-te de lângă mine și șterge-te de toate săruturile
pe care ți le-am lăsat pe picioare, pe sâni, pe gât.
Pe cele de pe buze le mai poți lăsa ca să mai simți
gustul amar al iubitului nehotărât.
Știi unde e ușa, te rog pleacă de aici
Uită-mi adresa și toate locurile unde ne-am iubit
și ascultă invers „Let it be”-ul pe care-l ascultam când făceam amor
poate auzi acolo țipetele extratereștrilor
apăruți din coconii fluturilor morți în stomacul meu.
Dezîntâlnește-mă pentru a treia oară
lasă iubirea mea pentru tine din fașă să moară
Dezîntâlnește-mă pentru a doua dată
nu-mi mai mărturisi iubirea ta deshidratată
Dezîntâlnește-mă pentru prima oară
în loc de „Bună, ce mai faci?” consideră că am spus
„Adio, domnișoară!”.
Dezîndrăgostește-te, dezîndrăgostește-te, te rog, de mine
și înainte de a mă iubi din nou
îndrăgostește-te puțin și de tine.»

– Mihai Gavrilescu –

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu